Известие

Collapse
No announcement yet.

156-пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo
    НО има едно голямо НО защо колата ше спира да върви ?
    Защото м. пари в капака насъбрали се при равномерно натоварване, поради невъзможността да се уловят от сепаратора "на куп" влизат/засмукват се/ директно в цилиндрите през системата за картерна вентилация и дросел. клапа при по-рязко разреждане.
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

    Comment


    • #17
      БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА ОТЗИВЧИВОСТА Отворих капака както ми казахте и немога да ви опиша на какво се натъкнах. Всичко отдолу беше задръстено с някакъв маслен гел. Може би е от калпаво масло но всичко беше задръстено. И серпентината и капака под нея. Кореселин , прапарати за почистване на нагар пароструйка и готово Сега като излезем извън града ще видим. Благодаря

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Caki
        ... всичко беше задръстено. И серпентината и капака под нея. Кореселин , прапарати за почистване на нагар пароструйка и готово Сега като излезем извън града ще видим....
        Колега сподели дали се оправил проблема, щото аз в събота ще правя същата процедура

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от trustworthy
          Първоначално публикувано от gigi
          ...Кофти предположение ама може и да са позаминали маслообирателните сегменти
          Но тогава май няма да изпушва само на моменти, а ще си попушва регулярно.
          Аз мисля, че нищо не му пречи на колегата Caki да си отвори и почисти тази серпантина, то ще си покаже дали е било от нея
          Ми регулярно си пуши от гумички докато от сегменти обикновенно при голямо натоварване при загряла кола (е то винаги има и едно Ако).
          Дано на колегата се е оправила от почистването ама щом и харчи масло....
          И при мене пушеше от време на време, чистих сепаратора файда никва, и таман да отварям мотора и Бобо видя че маслото ми е водичка (щот аз си го гледам ама при студена кола) , та смених си го и от тогава ни пушък ни дим.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от gigi
            ...
            Ми регулярно си пуши от гумички докато от сегменти обикновенно при голямо натоварване при загряла кола (е то винаги има и едно Ако)...
            Да де, няма просто да изпушва, а ще попушва

            Дано да се е оправила наистина само с почистване на сепаратора.
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Докато карам из града нямаше никакъв проблем.На место,в движение не пуши. Проблема се появява като караш продължително време на високи обороти. Помислих че е от свещите и ги смених -300 лв но не излезе че е от там. Нищо сега поне знам че съм с нови Мислих си че е от вентилацията но не бях сигурен и вашите препоръки ми помогнаха много. Все пак я имам от 2,3 седмици и още не съм много,много в час. Това което си мислих е, че при продължително каране се създава налягане в картера и вкарва масло направо в цилиндрите но не бях сигурен. Работата ме хвана всичко на всичко около 2 часа-90 стотинки кореселин. 2,50 за силикон и 2 лв пароструйка. Сега и измих и двигателя и има страхотна визия като се вдигне капака

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Yon
                Първоначално публикувано от Bobo
                НО има едно голямо НО защо колата ше спира да върви ?
                Защото м. пари в капака насъбрали се при равномерно натоварване, поради невъзможността да се уловят от сепаратора "на куп" влизат/засмукват се/ директно в цилиндрите през системата за картерна вентилация и дросел. клапа при по-рязко разреждане.
                И кво става Написал си три реда и нищо не си казал При разреждане колата е с пусната газ а човека ти разправя че както дава газ така спира да върви и изпушва

                @Caki Иначе се радвам че се е оказал задръстен масления сепаратор но пробвай дали ще има проблем с вървенето и сподели
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Re: 156-пуши

                  Първоначално публикувано от Caki
                  Колата върви много добре,ускорява, потдържа обороти, НО при продължителна езда (извънградско или извънселско ) Губи мощност от порядъка на около минута съпроводено със синя димна завеса. След което всичко се оправя. На 300 км. един два пъти. При нормална работа на мотора колата се държи много добре ( не дими).
                  Ето господин Yon да не кажеш че съм голословен И сега ми обесни как реши да се изкажеш пак неподготвен
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Re: 156-пуши

                    Първоначално публикувано от Bobo
                    При разреждане колата е с пусната газ а човека.....
                    Имам предвид рязкото отваряне/увеличава дебита/ засмуква "наведъж" парите които са "ненормално" в повече в капака, немогат да се отделят и влизайки в цилиндъра през дросела губиш мощност.

                    Да прав си, по горе "разреждане" е неточно употребено

                    Първоначално публикувано от Bobo
                    ....... сега ми обесни как реши да се изкажеш пак неподготвен
                    Имал съм същия проблем преди година и половина
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #25
                      Много се заяждам с теб ма ме кефиш да знаеш Евала че си признаваш грешките

                      А относно вървежа си мисля че няма как да спре чак толкова да върви от масло влязло в колектора Требе сигурно да сипе 05-1л за да запуши временно клапани или некви такива ма направо ми се види невъзможно и то цяла минута да не върви
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Масло

                        Оффф
                        Цяла минута наистина е нереално, случвало ми се е за 2-5 секунди...
                        Сигурно друго нещо съпътстващо има дано колегата да ме опровергае. :P

                        п.с
                        Абе откакто смених и гумичките на клапаните не се е повятаряло
                        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                        Comment


                        • #27
                          Връщам темата за да ви изкажа моята голяма благодарност. Колата върви без никакъв проблем След миенето на двигателя имах известни неприятности но всичко се оправи(отказа единия цилиндър че вадих свещи и посушавах наред )-всичко беше пълно с вода догоре. Вчера излязох извън града и навъртях около 600 км. Никакъв ама никакъв проблем. Върви като луда. Явно наистина е било от задръстена серпентина.Купих я много на сметка и явно човека и е дал такава цена защото се е уплашил точно от гореспоменатото изпушване. Но и той нищо не ми каза за проблема Пожелавам ви весело изкарване на празниците

                          Comment


                          • #28
                            ами и аз имах тоя проблем трябваше чак до брса да отида че да ме светнат иначе си направих основен ремонт за 3000лв

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от denislav156
                              ами и аз имах тоя проблем трябваше чак до брса да отида че да ме светнат иначе си направих основен ремонт за 3000лв
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              Първоначално публикувано от wrc
                              ...колегата "на когото може да се има доверие" ...
                              Щом ми повярваха и ме приеха в клуба... БТВ преди имах и и-мейл адрес с домейн trust-me.com . Но същият този колега, който е направил основен ремонт напразно, е присъствал на алфа-сбирка в Барселона и там са го светнали каква може да е работата Аз мисля, че може да им се има доверие на Каталунците . само в Барса има сигурно толкова алфи, колкото в България и Румъния взети заедно.

                              При всички положения, симптомите, които описа Caki са същите.
                              Да ти звучи познато
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                Здравейте, фенове!!! Включвам се в тази тема, защото най-детайлно е разискван проблема с маслоуловителя, наричан още сепаратор или ойлкетчър. Предлагам от администраторите да се премести ако те преценят на друго място, защото предполагам, че важи за всички ТС двигатели. Двигателя ми гореше масло около 500-600гр. на 1000 км.След прочетеното, веднага свалих капака на двигателя и след като забелязах , мръсотиите задръстили планката и наслоили се по серпентините над нея се успокоих. Преди това всички величия по двигатели, даваха мнения за ремонт на двигателя. Сменях различни масла и ефекта беше същият. Включвам се с голямо закъснение във времето, защото исках да се уверя със сигурност, че това е причината, тъй като не карам алфецето интензивно. В момента след почистващата процедура съм със Селения за Алфа Ромео 20к. За 1000км. маслото не е мръднало от щеката, двигателя работи безшумно/късаше ми се сърцето като го слушах с другите масла, особено над 2500об.и не смеех да я натискам/. Ще се опитам да изпратя снимки от GSM, за да видите какво представлява и къде се намира.
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

                                Comment

                                Working...
                                X